Busspass och 3D-glajjer

Per tokar och Lina presenterar sin "nya"
lugg med en riktig idolbild.
 

Varat boende i Sydney heter City Resort Hostel.
Vi bor i ett litet 8-baddsrum som vi delar med 2 tyskor,
3 fransman och en korean. Inatt var det inte enkelt att
somna.
Fransman 1 snarkade otroligt mycket! Vilket led
till att fransman 2 lag och vred sig av ilska i sin knarriga
sang. Dessutom provade han sig fram med arga
frustanden for att fransman 1 skulle sluta snarka.
Som pricken over i-et fiser koreanen.

Med oronen fyllda av oronproppar somnar vi till sist,
men vaknar av att tyskorna kommer hem och TANDER
TAKLAMPAN!!! Hur kan dom?!

Men vi? ar vi perfekta?
Njaa, nastintill.
Vara skor stinker illa och svettlukten har grott in i rummet.

Idag har vi donat busspass sa imorgon far vi mot Kempsey
(staden med sloganen: Relax to the max!)
Eftersom vi fran och med nu kommer leva ett riktigt flytta-runt-liv
har vi gjort STORA investeringar. Ett talt och ett varsitt liggunderlag.
Ikvall lyxade vi med bio, bio ar dock en underdrift da vi faktiskt
var pa IMAX och hade 3D-brillor.
Beawulf i 3D! Det var magiskt. Det var som att vi deltog i filmen.

Ha det gott!
(Therese: attans! inga prickar pa a och o fanns.)

     

     


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk att det alltid är lika roligt att läsa om era äventyr :) Snart ska jag också ut och åka. Hem till Uppsala, till våran lägenhet! :) Snart är det jul och ute är det alldeles grått, men julkalendern är bra iaf :) Ta hand om er! kramar

2007-12-08 @ 14:46:11
Postat av: Anders

Hej era tokar (speciellt Per =) ). Här i Uppsala är det regnigt och blött. Igår var det inflyttningsmiddag hos Filip och Daniel är på besök i helgen. Var tänkt att Rasmus skulle komma också men han vet inte hur man fixar biljetter för en krona som du gör. Så han hade inte råd... Jaja, nu ska jag gå och roa mig med kemi. Skoj... not!

2007-12-08 @ 16:06:56
Postat av: Gottis

Ååhh va bruna ni har blivit! Drygt att dela rum med puckon, men det är sånt man får stå ut med. Det kanske blir bättre när ni tältar! 3D-bio, coolt! Hoppas att vädret är bättre nu! Kramkram från mig

2007-12-08 @ 17:29:46
URL: http://eelleenn.blogg.se
Postat av: Kusin Jennie i Lillehammer

HEJ PÅ ER!
Så kul att läsa om eran resa.Hur har det nu? Jag har precis sett på nyheterna att det varit kraftigt hagel i Sydney. Jag hoppas inte ni upplevde det.
Bilar och byggningar var förstörda
Här i Lillehammer har vi vinter. Joakim åker skidor till och från skolan.
Ha det så bra på eran fortsatta resa.
Sköt om er. Kramar Jennie.
Ps. Lina tack för brevet

2007-12-09 @ 19:48:00
Postat av: Liiiniiis

Alltså jag vet inte om jag blir glad elelr ledsen när jag ser era fina bilder och läser om er underbara resa. Ni är på ANDRA SIDAN JORDEN! Heeeelt heeelt crazy. men jag är glad för er skull och förstår att ni har det underbart =) Ni är sååå värda allt! Ta hand om er sweeeetnoses.KRAM

2007-12-09 @ 21:39:00
Postat av: Mamma Karin

Hej på Er!
Ni ska veta att ni åkte iväg i precis rätt tid. Här regnar det och är allmänt tråkigt väder. Folk är som galna i butikerna och det verkar som att det inte finns något liv efter jul. Jag som trodde att det bara var grisen som hade de känslorna. I övrigt allt gott och det önskas också er, ni härliga ungar!

2007-12-10 @ 11:04:18
Postat av: Mari

Tack, tack! Ni är så söta o jag blir så glad så glad. Följer eran resa, klart jag gör! Blir avis, klart jag blir!! tårögd av kort...Puss o kram

2007-12-11 @ 15:02:10
Postat av: emmamina

Jag måste bara säga att ni är verkligen jättefina tillsammans!

2007-12-12 @ 19:11:04
URL: http://eac.blogg.se
Postat av: Therese

Haha! Lugnt, jag överlevde!

2007-12-14 @ 17:36:00
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0