25 November.

Nu ska ni fa veta: Idag lag vi pa rygg o guppade pa de turkosa
vagorna o begrundade vara fossingar som stack upp ur det
varma vattnet.
Vi kunde inte sluta att avundas oss sjalva och sa till varandra
stup i ett: "ooojooj, vi har det bra!"

Vi har borjat vant oss i var lilla stuga nu, som vi far bo
i for 40 svenska kronor natten. Idag tog vi oss en vandring langs ena
sidan av Koh Samet och fick se "Silver sand-beach" som Erikers-
Lina talat om. Mysiga boenden som 17 var det dar! vart boende 
Naga Bungalows haller lite lagre klass.
Ta hand om er! ty det gor vi!

    

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heejj! aah vad harligt det later :) vad bra att ni har kommit ner sakert! Ihelgen var jag vid abel tasmans national park, jatte vackert, var lite karibien kansla med oar o vita sandstrander, dit borde ni aka om ni ska mot norr pa sydon :D nelson var ocksa en mysig stad, at frukost pa ett svenskt bageri dar, harligt med lite sverigekansla : )
ha det underbart o ta hand om varandra! o njut :) nu ar vi nastan pa samma sida jorden jue! nu ska jag ga o skriva en uppsats pa engelsk... Massa Kramar!! Jenny

2007-11-26 @ 02:45:51
Postat av: Mamma Karin

Hej på Er igen! Idag är jag riktigt riktigt avundsjuk på Er. Här har snön vräkt ner på morgonen och det var en pärs att ta sig som första bil till jobbet. Den snöröjningen prioriteras ju inte speciellt högt upp. Nu har jag skottat mig in på kansliet, öppnat er blogg och blir bara såååå avundsjuk. Får tygla mig till nyår när det bär neröver värmen igen. Puss o Kram på Er och njuuuut!

2007-11-26 @ 09:00:15
Postat av: Daniel

Ah, det låter som att ni har det riktigt gött därborta (fast ni går förstås miste om härliga, svenska vinteraktiviteter såsom snöskottning och is-snubbling på öppen gata). Jag har redan hunnit råka ut för bägge. Vårda ni era solbrännor medan vi andra för nöja oss med blåa bakar och snoriga näsor!

2007-11-26 @ 18:24:14
Postat av: Rasmus

Fan va nice. Lite sol hade inte suttit fel. Här går man bara och halkar på glashala gator. Gjorde årets första ordentliga vurpa igår. Hur länge stannar ni på Koh Samet? Har ni gjort en grundlig planering för visstelsen, eller tar ni det som det kommer? Jag hoppas på det bästa för er iaf! / Raz

2007-11-27 @ 12:58:57
Postat av: Anders

Nice nice! Låter som ni har det kanon? Ätit någon stark och god mat och finns det bra snorkling runt ön? Själv åkte jag och Therese sopsäck nedför slottsbacken här i Uppsala igår kväll. Så idag har baken varit öm, men det var det värt. Nej, nu måste jag plugga. Ha det så bra! Kramar!

2007-11-27 @ 20:02:47
Postat av: Gottis

Åååhhh vad mysigt ni verkar ha det! Jag är inte avis, inte det minsta... Akta er för magsjuka och farliga djur! Ni får ha det så härligt ni bara kan!! Själv ska jag vårda min förkylning och jobba, jobba, jobba... Kramkram

2007-11-28 @ 23:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0